woensdag 3 augustus 2011

uitleg kaarsenhoudertje

Hey, in mijn eerste bericht heb ik een kaarsenhoudertje laten zien en de uitleg beloofd.
Nou hier komt ie,
Je hebt nodig:
2 frisdrank blikjes na keuze
1 schilmesje
schaar
waxinelichtje
(als je er een leuk roestrandje omheen wil, dan kan je als je hem af hebt in de regen zetten)
Veel succes!

Stap 1
Snij de kant met de opening eraf.

Stap 2
knip vanaf waar je de opening eraf hebt gesneden, lange inknippen tot waar het zilvere begint van de onderkant.

(snap je het niet helemaal? bekijk dan de foto van het eerste bericht)

Stap 3
vouw de slierten naar buiten met de onderkant omhoog.

Stap 4
zet het waxinelichtje in de onderkant van het blikje.

-xxx- jente




1 opmerking:

  1. Hoi Jente,
    wat een leuke blog heb jij!
    ik hou ook heel erg van hebedingetjes!!!!!
    jammer dat ik geen foto erbij kan doen van mijn waxinelamjehouder.

    x
    kasimir

    BeantwoordenVerwijderen